flyttrensning

Idag har jag ägnat dagen åt flyttrensning.

Har hittills fyllt 5 påsar med skräp. Ytterligare 2 påsar har fyllts och slängts som återvinningsbart material.

Ni kanske förstår varför jag kallar min blogg The online Journal by the Ultimate Material Girl. För jag är verkligen hemskt materiell och har svårt att slänga saker. Men det ska verkligen bli ändring på det. Ska försöka lära mig att slänga allt som inte är livsviktigt.

Igår var jag på födelsedagsfest och ikväll ska jag ut på "dejt" med Sara. Berättar mer vid annat tillfälle.

Nån dag inom den närmaste tiden kommer bild upp på min nyinköpta bok.

Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe nä det är svårt att slänga vissa saker. Jag har svårast att slänga gamla papper från exempelvis skolan ;-) Hoppas du haft en bra helg :-D

Postat av: Sparkle

jo exakt likadant med mig.

2006-11-26 @ 19:56:35
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback