Mitt liv sen sist

Onsdag 8 nov- Först var jag på vår företagsdag och träffade Anna som jag inte träffat på över ett år, eftersom hon varit i Hongkong och pluggat (min dröm när jag var yngre) hon skulle oxå till sthlm samma tid som mig så vi åkte tillsammans och lunchade på tåget. Kl 14 skulle jag på ett möte på Södermalm med jobbet. Första gången jag såg Södermalm typ, gillade det massor. Efter mötet såg jag två kända skådespelare passera oss där vi stod. Astufft! Måste krylla av kändisar på Södermalm för de kom inte tillsammans de gick efter varandra typ men hade inte sällskap. På kvällen var jag ute med Åsa + vänner vi var på ett bankettsläpp, men åkte hem med bussen 00.30 för jag var tvungen att jobba.

Torsdag 9 nov. Jobbar hela dagen.

Fredag 10 nov. Vaknar redan kl 04 på morgonen av att jag mår så sjukt illa, kanske blivit matförgiftad, så ligger i 3 timmar och försöker somna innan jag ger upp och går upp. Jobbar hela fredagen oxå. Åker till K sen. På kvällen går vi på restaurang Ming Palace, var helt ok, men ingen direkt kulinarisk upplevelse och de hade så mycket gäster så det var inte så lugnt direkt. På kvällen skulle vi ha filmkväll men jag orkade inte för jag var för trött.


Har tagit med kameran så jag kan fota förra veckans inköp :)

F.ö fortfarande orolig för tentan *må lite dåligt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback