Tisdagsmys

Något mycket märkligt hände mig imorse. Igår kväll pratade jag med en gammal klasskamrat från gymnasiet för första gången sen gymnasietiden. Hon pluggar en kurs i Uppsala och jag har genom en kompis som umgås med henne pratat om att hon kan få bo här. Igår var första gången vi pratade själva med varandra, genom msn. Kände knappt igen henne på hennes msnfoto, hon hade förändrats en del.

Nu imorse när jag skulle till ica såg jag henne, hon såg mig oxå. Hon satt i en bil som stod vid huset jag bodde i tidigare, men de åkte precis så hann aldrig mer än vinka. Tänk vad märkligt.

Idag har jag jobbat hemifrån. Så jag har hunnit med att städa, tvättat lite handtvätt och kolla på tv och spela lite world of warcraft. På eftermiddagen kom min f.d korridorare Fredrik förbi med 3e säsongen av Roswell som jag länge velat se.

Nu på kvällen ska jag väl fortsätta med det jag gjort under dagen, alltså tv, städ och kanske lite wow.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Någon man känner?

Postat av: Sparkle

ja det kan tänkas, men vill inte skriva ut hennes namn här på bloggen.

2006-11-08 @ 08:39:27
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback