Dagens

Idag har jag varit lite småduktig. Jag har nämligen postat ett brev och spenderat en stor del av dagen med att plugga på biblioteket inför tentan på fredag.

Däremot tog jag en två timmars sushilunch med Mattias. Ack så trevligt, men oh so not good for my studies. Måste plugga hela kvällen för att hinna i kapp. Är verkligen inte redo att skriva den här tentan, men jag måste.

Imorse var jag jätteglad över mitt PM-resultat som jag fick veta idag, men nu när jag kom hem pratade jag på msn med klassens pluggigaste person och fick veta att han fick max. Sen dess känner jag mig stressad och på extremt dåligt humör. Inte enbart hans PM-resultat som gjort det utan en massa andra grejer oxå, men hans resultat var definitivt utlösaren.

Borde gå och ta en dusch och laga middag, men känner mig lite för sur för det just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback