En jobbig jobbdag

Imorse lämnade jag in en 10-sidig uppsats och från kl 11 har jag jobbat fram till i princip nu.

Chefen bjöd på lunch idag igen, på en mycket idyllisk liten restaurang. Åt varmrökt lax med örtagårdssås och potatis.

Orkar inte ens prata om jobbet idag. Var så slut efter jobbet så jag visste knappt vad jag hette och hur jag tog mig hem.

När jag kom hem fortsatte jag jobba, men nu ska jag sluta jobba för kvällen.

Blev kallad till två visningar av lägenheter i Sthlm. Spännande! Fast lär nog inte få dem. Ena visningen är på söndag och andra på måndag.

Ikväll borde jag väl plugga men vet inte om jag hinner eller orkar.

Sen när jag kom hem hade jag fått massa jobbiga brev. En från försäkringskassan som dragit in mitt bidrag (tror de har räknat fel) sen verkar jag bli återbetalningsskyldig på många tusen oxå :(
Sen kan ev min räkning till mitt nya abonnemang krångla oxå.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Meh du glömde ju det viktigaste! Du träffade ju mig! ;-)

Postat av: Sparkle

haha det hade jag redan bloggat när du skrev det :)

2006-10-10 @ 20:51:37
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback