Hur man slipper Comviqförsäljare

Comviqförsäljare är idag lika vanligt som sand på en sandstrand, numera har jag upptäckt knepet för att slippa dem. Varje gång de kommer fram till mig och ska dra sitt försäljarsnack (de har för övrigt ändrat approach de senaste dagarna. Lärt sig nya trick, have you?)  om man ringer med comviq och sen om man har kontantkort eller abonnemang så säger jag bara "Jag ringer med Tele2 smart, abonnemang. Då säger de alltid: Jaha, men då har du nog det bästa. Ha en trevlig dag! och sen går de vidare. That's the trick! :) Yay! Am I glad I got Tele 2 Smart or what!??? :)

Kommentarer
Postat av: kontantkort

Annars kan du ju säga du vet ett billigare ställa skaffa än hos försäljarna:)
Lite kul är dock när de ringde till mig fastän jag var kund hos dom, ibland är det bra ha koll på sina kunder:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback