Soul Searching

De senaste dagarna har jag haft tid att göra lite Soul Searching.

Efter att ha träffat K i Sthlm i tisdags och kollat på lägenheter och jag har haft tid att känna mig för ang. jobb osv.

Resultatet av min Soul Searching är att jag idag sa upp min lägenhet i Uppsala och kommer innan den 31 dec att flytta till K i Eskilstuna. Detta är dock vad jag/vi anser tillfälligt. Tills vi har råd att  ta lån för att köpa bostadsrätt i Sthlm eller om något annat händer på vägen, såsom flytt till annan stad än Sthlm.


Kommentarer
Postat av: Maisha

Skönt för dig att du kommit fram till ett beslut! Men jag kommer sakna dig när du flyttat från Uppsala! Kram

Postat av: Sparkle

Du kommer inte hinna sakna mig för jag kommer att hälsa på MASSOR. Hoppas på att jag får komma och hälsa på dig! :)

2006-10-30 @ 07:54:50
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback