Stuff that never gets said

Ofta skriver man/jag bara om de stora eventsen som händer under dagarna. Därför tänker jag ägna detta inlägg åt att bara prata om de små sakerna som aldrig tas upp.

- I måndags pratade jag med gammal kompis från gymnasiet på MSN. Vi har inte haft någon kontakt på flera år. Slutade med att vi pratade på mobilen i 20 min.

- I tisdags skulle jag åka samma tåg som Josefin till Sthlm. Ett flertal tåg på morgonen var försenade, så vi fick åka på ett överfyllt tåg. Strax innan tåget kom fick jag syn på en gammal vän till mig och K från vår "hemstad" (ingen av oss bodde i staden eg, bara gick i skola där). Så jag och Josefin satt med honom på tåget. När jag skulle hem efter skola och jobb, skulle han helt oväntat ta samma tåg oxå. Det var mycket roligt för vi har inte setts eller haft kontakt på ett år.

- Spenderade dagens tågresa hem med att prata med min mamma på mobilen. (Hoppas inte Comviq lurar mig nu att abonnemanget är billigt)

- Josefin höll på att skrämma ihjäl mig när vi skulle till ICA. Hon hade kommit in i huset och stod utanför dörren när jag kom ut.

- Höll på att bli antastad, igen, av en kristen sekt, men jag undkom denna gång, pga att jag gömde mig i min lgt och var tyst, såg dem nämligen när de gick in i huset (precis innan jag gick in. Tur att de började överst i huset)

- Sov en timme när jag kom hem efter jobbet

- Fått stopp i avloppet i duschen.


Nä nu blir det inget mer onödigt vetande om mig för ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback