Drömprojektet

Idag läste jag i tidningen att Shakira och Beyoncé har gjort en duett tillsammans. Beautiful Liar. Jag blev hänförd! Vilket drömprojekt. För det första har jag alltid tyckt att de ser lika ut, för det andra beundrar jag dem båda som artister (särskilt Beyoncé) för det tredje tycker jag att de är två av världens vackraste kvinnor.

Jag kollade in videon på Youtube. Jag tyckte det var roligt att de spelat på deras likheter i videon. Ibland var det nästan lite svårt att se skillnad på dem.

Däremot tyckte jag inte att låten var särskilt bra. Anledningen till att de ligger etta på USA-listan beror nog mer på kombinationen av artister än låten. Gillade inte heller hur derar röster lät ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback