Grattis till intervjun, Johanna

Johanna ska få gå på intervju på ett jobb jag oxå sökte. Jag tror dock allvarligt att min ansökning aldrig nådde fram, eller så har de slarvat bort den. Jag har nämligen inte hört ett ljud från dem. Enligt J, som ringt dem tidigare, sa de att har man inte hört något har man gått vidare. Det skulle isf betyda att jag gått vidare, men inte blivit kallad till intervju. J hade oxå tidigare fått mail från dem om att deras urvalsprocess skulle bli försenad. Jag fick inget sånt mail. Skillnaden är i stort sätt att J mailade men jag postade (för första gången i mitt liv) min ansökan. Läste faktiskt i tidningen att det var nån som snott en massa post i sthlmsområdet.

Men känner faktiskt att det inte gör så mycket. Det företaget är i stort sett ganska likt det jag jobbar på nu, men det lär ju vara bättre än mitt, åtminstone mina intresseområden i större utsträckning än nuvarande. Jag känner dock att jag är lite leds på den arbetsformen.

Det jobbet jag intervjuade för i tisdags vore dock helt perfekt för mig, eller något av de andra jobben jag sökt den senaste månaden. Det jobbet jag och J sökte sökte vi i januari tror jag, så det är rätt länge sen. Har inte sökt den typen av jobb sen dess. För jag vet vad jag vill nu :D

Jag önskar J all lycka till och hoppas verkligen att hon får det. För hon är värd det mer än de flesta. (Sannerligen mer än mig iaf) :)


Kommentarer
Postat av: onceinmylife

kanske har jag inget här att göra men undrar vad för slags jobb du vill ha?,,,

Postat av: Sparkle

Hej! För tillfället har jag valt att inte berätta för mycket om vad jag jobbar med, eftersom det kan vara lite känsligt med tanke på vad jag skriver på bloggen :) men jag har lockats av tanken att bli lite mer öppen :)

2007-04-26 @ 22:32:00
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: Lena

Snart valborg :)

2007-04-28 @ 00:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback