Lördagen den 24 mars 2007

Som nämndes i föregående inlägg åkte jag ner till Göteborg för att träffa syrran. Lördag förmiddag spenderades i Göteborgs City, där vi gick och shoppade. Min syster köpte en mycket fin klänning från Mexx, själv tittade jag mest på mobiler.

Under dagen såg vi ett uppträdande från Idol-Danny. Det var roligt.

Vi passade oxå på att gå på konditori och dela på diverse bakelser. Till lunch blev det alldeles fantastisk sushi på ett ställe som jag tror hette delux sushi eller nåt dylikt. Vet åtminstone var det ligger, men namnet kan jag ha fel om.

Framåt eftermiddagen bestämde vi oss för att åka tillbaka till hennes område, där det finns ett stort shoppingcenter. I shoppingcentret uppträdde Stefan Andersson. Mycket trevligt. Jag spanade oxå in ett par skor, men köpte inget.

På kvällen blev det mys med film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback