Nyårsfirandet

Nyår spenderades i Uppsala i sällskap med Sara och hennes kompisar.

Vi kom upp redan vid kl 14 på dagen, så eftermiddagen spenderades med Åsa, där vi oxå gjorde oss i ordning.

Kl 17 dk, började gasquen på V-dala Nation. Maten var lite sådär. Förrätten finns på bild nedan. Huvudrätten, var struts, vilket var rätt gott faktiskt, men jag hade valt vegetariskt, eftersom jag inte visste menyn innan. Efterrätten var päron med nån karamell. Inte särskilt gott. Sällskapet var iaf mycket trevligt.

kl 22.30 började släppet och Annika kom med sina kompisar.

kl 00.00 firades 12-slaget vid panoramafönstret.

kl 00.15 kom David och Daniel

kl 00.20 kom Åsa med sin pojkvän.

Jag, K och Annika tog sista bussen hem vid halv 3. Kändes lite tidigt, men jag hade fått lite ont i huvudet (spänningshuvudvärk-jädrigt typiskt. och jädrigt vanligt) och började må illa.

Vi sov över hos Annika, vilket var supertrevligt.

Dagen efter tog jag, K och Annika tåget tillsammans. Hon skulle till Sthlm och vi till Etuna. I sthlm såg jag och K fröken
Sandra, men hon såg inte oss.


På det hela taget hade jag ett väldigt trevligt nyår. Såhär trevligt borde man ha oftare. :)

Nån outfit bild eller så kommer ev, när jag har begrundat om jag är bildmässig eller inte.



förrätt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller HELT med om att maten var sådär. Det var ju inte V-Dalas förtjänst att det blev en sån kanonfest! Nä, det var ju det fantastiska sällskapet som gjorde rubbet. Jag är så glad att ni var med. :)

2007-01-07 @ 18:43:56
Postat av: Sparkle

Ja det var roligt att få vara med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback