Myshelg

Igår kväll var jag och K ute och åt middag på underbara Papas Tapas i Eskilstuna. (Innan dess hade jag hunnit shoppa, ska visa bildbevis)

Imorse låg vi kvar extra länge i sängen sen kollade vi in alla nya tv-kanaler vi fick den 1 mars genom Com Hem till frukosten. Efter det gick vi ner på stan och shoppade massa böcker på bokrean. (ska visa foton)

Efter all bokshopping gick vi till Subway för lunch. Älskar subwaymaten. Chipsen man får med till läsken är de godaste chips jag nånsin ätit :)

Efter det gick vi och tog en latte på Wayne's coffee. Sen var K tvungen att gå och jobba, så nu är jag själv hemma.

Kvällen är planerad med tv/film och thailändsk soppa och fruktbuffébord.

Morgondagen är ännu oplanerad. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback