Är kaffe en drog?

Jag tror att kaffe är en drog faktiskt. Den har den effekten på mig iaf :) Fast det var värre tidigare när man inte var lika van, som nu (inte för att jag är så van nu heller, försöker undvika koffein så jag kan behålla pigghetseffekten bättre, men nu har jag blivit teberoende, får nog köpa rött te som inte innehåller koffein, annars kommer jag väl bli alldeles för van vid koffein)---->Det där blev en lång parantes :P

Ovan kan ni se beviset på att kaffe är en drog, skadlig värre hihi---->Kommer nog inse när jag vaknat upp ur koffeinruset att allt jag skrivit suger eller nåt....

Nä nu måååste jag verkligen back to studies...

Byebye

*vinka*

Kommentarer
Postat av: isak

fan va cool du e
ja kan nog hålla med om att kaffe kan användas som drog eller sånt :p

2006-09-26 @ 11:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback