Jobbig kurs

Min kurs verkar så otroligt jobbig. Har jobbat med uppgifterna inför seminariet imorgon. Det tog cirka en timme att bara förstå frågorna och sen 4 timmar att försöka svara på dem. Jag har fortfarande inte fattat hälften typ. Är orolig inför seminariet imorrn. Min nya grupp verkar iaf smart. Iaf killarna. Gruppen består av en überamtiös brittisk kille och en überambitiös tysk kille, med otroligt bra engelskt uttal, hörs inte alls att han är tysk nästan...sen är det en finsk tjej som verkar jätteskum. Vet inte om hon heller har nån koll på seminariet inför imorrn, men skum är hon iaf. Svarar inte på tilltal från mig typ och sitter mest bara tyst...

Måste plugga mer ikväll, trots att jag lider av extrem sömnbrist...har inte sovit ordentligt sen jag flyttade in...börjar fundera på om min säng står över en sån där linje...vet inte vad linjen heter men finns väl nåt som heter currylinje hmm...har ingen aning om det där med linjer, men trodde väl inte riktigt att de existerade, men börjar nästan tro på dem, för jag har inte kunnat sova bra alls sen jag flyttade in...nästan så jag kan stå och sova känns det som....

Orolig inför morgondagen....man vill ju inte redan vara bortfintad i första seminariet...oroar mig redan för tentan i mars...suck

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det kommer nog gå bra för dig i morgon.
Håller tummarna. Det är inet så bra att vara utan sömbrist för lägge bara. För då orkar man inte så mycket till slut och uppgifterna man har ka bli lidane.
Kanske ska flytta sängen och se om det blir bättre. Eller så kan det vara att det käns konstigt att ha flyttat. Det kan ju ochså vara något som du känner av i rummet som gör att du net kan sova.

Men hoppas att alllt löser sig och att det går bra för dig i morgon. Sköt om dig!

2006-01-23 @ 21:06:49
Postat av: Sparkle

tack gumman, för att du håller tummarna...behövs :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback