Är brunt det nya svart?

Det sägs att brunt skulle vara det nya svart. Alltså brunt skulle så att säga vara färgen som alltid är rätt. Det tror jag faktiskt inte. Jag tror att svart alltid kommer vara svart och det kommer vara oersättligt. Svart passar alla i, brunt passar inte alla i. Däremot tror jag att brunt kommer bli väldigt trendigt i höst :) Så får väl köpa lite bruna kläder, för jag är en av de som ser bra ut i brunt :)

Berättade för Sandra igår om den svarta Tigerklänningen jag såg för typ 2 år sen, jag har inte kommit över den än. Jag BOOOORDE ha köpt den. Den var ju helt underbar :) och så gångbar :) Svart är ju alltid rätt.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja man ångrar sig hela livet om man inte köper det man verkligen vill ha =) Det kostar 17euros med frakt att köpa toppen...så då kommer det hela gå på 500 och jag har inte 500! *Ledsen* sen vet jag ju inte om xs passar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback