Blev inte som jag tänkt

Jag hade tänkt att göra en mode blogg, men det känns som att jag mer och mer kommer i från det. Just nu känns det som att jag tappat lite intresset för mode och kläder. Har varit instängd i en lägenhet i snart 1 vecka nu, bara pluggar och pluggar. Faktum är att hela livet känns väldigt grått just nu. Grått och ångestframkallande. Stressen känns överväldigande och den kommer bara öka och öka, har inte fått något sommarlov i år och om jag har väldigt tur kan jag nog få 2 veckors jullov i år. Vet inte om jag kommer palla trycket känner jag. Sitter här och avreagerar mig och hoppas att stressen och ångesten kommer släppa lite. Ska iaf åka till Uppsala imorgon ska bli skönt med miljöombyte ska hämta mina kläder från laredoute oxå ska bli spännande :)  I övrigt blir det bara plugg idag samt lite TV. Kul liv man har va?

Kommentarer
Postat av: jan

Stina, ta det lugnt!
Det finns många människor som har samma situation som du!

Jag är övertygad om att det kommer att gå bra!!

Hälsningar!

2005-08-08 @ 19:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback