En riktig bloggare

Jag har verkligen blivit en riktig bloggare :) Sitter just och pratar med Sandra. Jag har pluggat hela dagen och bakat kladdkaka, den blev väldigt kladdig kan jag lova, sen har jag sett hollywood cop 3. Gillar verkligen han, men nu glömde jag precis vad han heter, han som spelar Axel Foley, synd att det bara finns 3 filmer i den serien (tror jag) för de var underhållande.

Jag har tydligen väldigt mycket gemensamt med jessica simpson, kroppsformen, längden och hårlängden. Saknas snart bara hårfärgen :) Funderar lite smått på att blondera mig, fast förmodligen är det inte rätt färg för mig. Och egentligen vem vill se ut som Jessica Simpson? Fast hennes garderob vore ju inte helt fel :) och hennes liv :) hmm :) Ska se om jag hittar nån bra bild på henne som jag kan lägga upp, ifall någon nu skulle missat vem det är. Ska nog se hennes film Dukes of Hazzard när den kommer. Kanske Sandra vill se den med mig!?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill gärna se den med dig! =) Och JAG vill se ut som Jessica Simpson...

Postat av: A

Fin blogg. Eddie Murphy heter han som spelar Axel Foley ^^

2005-08-12 @ 12:21:21
Postat av: Sparkle

Yeees :) det stämmer :) nu minns jag :)

2005-08-12 @ 19:39:42
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback