gårdagens utekväll

Hade då äntligen tentan igår. Kändes som den gick rätt så ok. Fick mitt lyckonummer som kodnummer, så det borde väl ha hjälpt.

Skulle ut igår kväll. Vi bestämde oss för att gå till Snerkes. Insåg att jag inte har några partykläder så måste nog allt ta och köpa det. Men ska nog till Sandra imorgon :) Nåja vi gick till Snerke innan 21 för de andra 3 ville inte betala. För mig spelade det ingen roll eftersom jag alltid kommer in gratis.

Hade på mig en turkos topp från Gina Tricot, typ den enda snygga jag nånsin sett på gina tricot, och ett par enkla Lee jeans och mina fina vita scorettskor och ett smycke med turkosa stenar. Kände mig inte jätteuppklädd men kände att det fick duga. Skorna är för övrigt världens skönaste, mina favoriter.

När vi kom dit var det inte så mycket folk, det var väl ändå väntat när klockan var nio, men de flesta var bara gamla och ofräscha Huh! Kanske gick många till den nya klubben som öppnade igår, fast det var väl alla unga fräscha killar för efter den klubbens reklam så lär väl inga tjejer gå dit. Kan ni tänka er, en tjej i underkläder med strl 70E på bysten pryder en inbjudan till en ny nattklubb, nja då tror jag inte många tjejer kommer. Förklarar varför det bara va "gamla" på snerkes antar jag. Så vi gick innan musiken ens drog igång. Vi hade rätt tråkigt. De serverade inte ens nachos längre :( så vi gick till MacDonalds istället. Fick ont i magen av att äta där, kanske för att jag åt så mycket, trots det så åt både Å och D av min mat oxå.

Efter Mac Donalds gick vi till F, som har precis flyttat in brevid Juricium. Kan inte fatta att han bor mitt i det mittersta centrum. Öppna ytterdörren och stå mitt på gågatan typ. Wow! Jag skulle oxå ge upp egen dusch för det typ. Men den turen har jag inte tyvärr. Men jag ska nog flytta till våren ändå så jag kommer närmare stan, men så nära lär jag ju inte komma. Nåja kvällen sög men vännerna va trevliga. Men hade nog nästan hellre stannat hemma ändå.

Glömde nämna att min väska gick sönder oxå, hade en metallkedja på den som typ gjorde hela väskan så att säga och den slogs sönder mot något hårt och gick i 2 delar och så försvann länken nånstans oxå annars hade man nog kunnat laga den. Sen fick jag en fläck på min jacka av någonting på Snerkes....

Dålig kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjena Stina! det blev journalistlinjen i Kalmar *glad*, så nu är jag smålänning. Vad kul att tentan verkade gå bra! kramar Lena

2005-08-28 @ 11:32:50
Postat av: Sandra

men du ska ju köpa en fin väska imorrn ju! ska också köpa en väska, en svart helst! men den jag vill ha kostar typ 1000 =) Sen tror jag att din outfit var jättefin igår. Man behöver inte ha jättefestliga kläder för att vara fin =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback