klädval

Hur viktigt är det egentligen vad ens partner tycker om kläderna? Några av mina vänner säger att deras pojkvänner gillar allt de köper. Vissa andra säger att deras pojkvän inte alls gillar kläderna, i alla fall inte så ofta. Själv är jag en sån där som inte vågar shoppa utan att fråga vad pojkvännen tycker om kläderna. För jag vill ju vara fin för honom. Men hur viktigt är det egentligen? För uppenbarligen har alla inte alltid samma smak. Ska man lyssna på sin partner eller ska man köpa efter sitt eget sinne? Tur nog så har min pojkvän ypperlig smak och har räddat mig från en rad dåliga köp :) Jag kan bli lite impulsiv ibland. Fast lite trist är det när han hatar något man själv gillar :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Om jag verkligen vill ha något lyssnar jag inte på andra, som du vet hehe. Det beror ju på vilken smak ens partner har också som sagt...=)

Postat av: K

Ja, jag anser mig själv vara stilpolisen #1 i våran relation. :)

2005-08-12 @ 23:24:06
Postat av: jenny

Pojkvännen har räddat mig några gånger då jag varit för optimistisk eller sneglar på någt som jag redan har 2000 st av:)

2005-08-14 @ 12:20:59
URL: http://www.jennyslilla.blogg.se
Postat av: Sparkle

tur att pojkvänner finns :)

2005-08-14 @ 13:25:28
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback