Kroppsideal?

Hur många tycker att Jessica Simpson står för den perfekta kroppen? Hon ser ju nästan ut som en Barbie-docka. För några veckor sen fick jag se bilderna som jag publicerat nedan från Dukes of Hazzard. Jag blev så förvånad över att få se vilken kropp hon hade, för mig är det ingen form av ideal, men som jag nämnde nedan så är det precis min kroppsform och längd. Jag vill bara säga till er som finns därute som lider av smala lår, små bröst eller whatever. Det är inte särskilt roligt att ha en sån kropp. Jag skulle ge mycket för att ha en Gwen Stefani kropp eller en annan mage. För mig är fint ideal fasta bröst och platt mage. Hur roligt är det när killar kommer fram på krogen och frågar om ens bröst är äkta och vill känna på dem? Jag vill påpeka att jag inte är en show off, utan försöker helst gömma mig i en sport behå. Hur roligt är det sen när ens egen mamma samt pojkvännens mamma frågar om man gjort plastikoperation. Eller får höra att man har stor rumpa eller för mycket svank eller för mycket höfter. Men värst är att folk stirrar på brösten, då menar jag inte bara män utan tjejer oxå. Jag märkte först inte något, men folk som jag umgåtts med har uppmärksammat mig på det, nuförtiden tycker jag det är rätt obehagligt att gå ut när folk stirrar. Mina alternativ känns som, bröstförminskning eller stanna hemma eller börja gå i stora tröjor. Jag vill bara bli lämnad ifred. För er som undrar. Yes, jag har 70 DD. Finns knappt inte ens behåar för sånt. Nu har jag sagt mitt. Ni förstod säkert att Jessica Simpsonbilderna var en pik :) Var nöjd med era kroppar!

Kommentarer
Postat av: e

Men herregud, va synd det är om dig...

2005-08-08 @ 08:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback