lite irriterad oxå

Känner att jag vill flytta härifrån till egen lägenhet, men känns så jobbigt när jag precis fått en massa möbler hit som är typ omöjliga att flytta för de inte går att skruva isär får väl donera dem till korridoren, känns åxå lite jobbigt att behöva flytta när man har så mycket plugg i höst. Trött på att folk ska sno ens mat/saker och vara allmänt störiga. Vet inte om jag kommer hitta en lägenhet heller, men det känns som det är rätt stor chans om jag bara vågar ta chansen att flytta från mitt rum som varit mitt hem i 3 år. Vore nog lite skönt att bo närmare stan åxå :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Förstår att du blir sur. Kan man inte klaga någonstans?

Postat av: Sparkle

nä det skulle inte hjälpa

2005-08-10 @ 10:30:45
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback