Shopping i Sthlm

Åkte till Stockholm igår för att shoppa med Sandra hade planer på att shoppa massor och kom endast hem med detta. Lite trist måste jag säga. Men det är så svårt att hitta kläder till mig. Var på Friis and Company men allt snyggt va slut där, så blev ingen väska :( ville ha en liknande den J har :(

nåja glad för de saker jag fann iaf. :)  Såg flera som hade en tröja som jag köpt från La Redoute, men dom va inge snygga i dem, jag har ju iofs inte fått min, men är säker på att jag har en bättre kropp för att bära upp den. Och framför allt stilen, de där tjejerna kunde inte bära upp den stilen...vilket är tragiskt för tröjan är assnygg.

Här är sakerna jag kom hem med :) 


accessoarshopping

Kommentarer
Postat av: Sandra

ska bli kul att se örhängena på sen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback