Shoppingfynden i Stockholm

Var i Sthlm för ett tag sen och shoppade, dessvärre hade jag inte så mycket tid och hann inte igenom så många affärer som jag ville, men tänkte lägga upp det jag hittade. Spana in skorna. Mina första skor på flera år med färg, är det inte söta? Shopping, skorshopping, höstjackashopping, tröja

 

tröjan kommer nog göra sig bättre med något under, men tyckte det var onödigt nu, bättre att se bara tröjan :) Älskar att det är knappar på den, vill ha fler tröjor med knappar på, har spanat in en jättefin från boomerang, men gillar eg inte deras kvalitet och så fanns tröjan bara i en färg, vilket råkade vara beige, vilket är totalt helt fel färg för mig. Kram på er, om jag orkar lite senare ska jag lägga upp den underbara militär/navy sommarjackan i vitt som jag köpte för ett tag sen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi så fint så fint.

Postat av: Anna

Tröjan var supersnygg. Var köpte du den?

2005-08-07 @ 20:39:18
Postat av: Sparkle

Den är faktiskt köpt på HM i sthlm :) den är snyggare än på bilden, den ser lite urringad ut där, men faktum är att den är mer båthals :)

2005-08-07 @ 21:47:43
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: Elin

Vart köpte du den jackan? Fanns den i andra färger?
/Elin

2005-08-09 @ 12:56:58
Postat av: Sparkle

Jackan är oxå köpt på HM, det var den sista de hade kvar, men de sa att den fanns i marinblått oxå, men den va dessvärre åxå slut. Fick köpa en strl för stor för jag ville så gärna ha den.

2005-08-09 @ 23:10:11
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback