sjuk

Vaknade i morse och kände mig sjuk. Fryser och har fått lite ont i halsen. K mår inte heller så bra :( måste plugga hela dagen typ, fast har redan slösat bort ganska många timmar. Börjar bli hungrig oxå. Dumma MDH som inte svarar på mitt mail. Har fixat CSN nu via internet, var en sån där testperson. Väldigt buggigt var det. Bleh! Inget att se på tv idag heller, hinner kanske spela lite Wow då. Måste till ica idag och köpa tandkräm oxå för all tandkräm är sluuut :( Undrar vilket märke jag ska köpa.

Hoppas det inte blir så stressigt i höst som jag tror att det ska bli för jag vill hinna åka till sthlm och shoppa med Sandra. Sen vill jag flytta oxå, eg trivs jag bra i mitt rum men jag hatar korridoren och alla otrevliga knäppisar som snor mat. Nån hade varit inne i kylskåpet märkte jag imorse :(

Vill shoppa lite med Jane oxå i höst :) var så trevligt sist :) Hoppas hon kommer till Uppsala oxå och hälsar på. Syrran ska nog åxå komma, låter som det blir en fullspäckad höst. Snart kommer Jan oxå och hälsar på. Ska bli så roligt inte träffat honom på ett år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback