*suck*

Saker och ting gick inte idag som jag hade hoppats/väntat mig, är depp för det. Och det är bara Sandra och K som jag kan prata med det om. Redan pratat med K om det och längtar nu tills att Sandra ska komma online och muntra upp mig. Gick t o m på stan idag för att muntra upp mig, men orkade typ inte kolla igenom affärerna. Då är man lite depp. Usch påverkar plugget åxå, men har iaf lämnat in första delen av hemtentan ska väl försöka komma igång lite med andra oxå snart, sen blir det plugg resten av kvällen, fast blir väl rätt ok känner ju inte direkt för att göra nåt annat än ligga i sängen iaf så....

Kommentarer
Postat av: Sandra

förlåt gumman att jag ej hört av mig. min dator börjar bete sig dumt så jag har som sagt inget internet. det funkar på Js dator ju =( imorrn kommer jag till kholm o då om du har tid ska jag ta igen allt!!! många kramar ps allt kommer ordna sig!!

2005-08-17 @ 23:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback