Tenta imorgon

Imorrn är det tenta, känner mig inte så sugen på det. Hoppas jag kan sova i natt, tentan är ganska viktig och är rädd att jag ska oroa mig så mycket så jag inte kan sova. Oroa mig är typiskt mig.

Måste fundera över mina karriärval. Det ena karriärvalet innebär att jag får plugga i 4,5 år det andra alternativet innebär 5 år ev 5,5 är jag knäpp som pluggar ett halvår eller ett år längre än vad man behöver, men gör jag det får jag ju trots allt dubbelexamen...känner mig å andra sidan inte redo för att börja på arbetsmarknaden om ett år heller, jag känner mig så ung. Men att vara ca 24 år med dubbelexamen måste väl vara rätt positivt. Fast det återstår ju några stora frågetecken kring det än så länge...så vi får väl vänta och se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback