Trött men äntligen hemma iaf

Var väldigt jobbigt att ta sig upp till uppsala hur mycket packning som helst har ont i hela kroppen. Har hämtat ut mina kläder från La Redoute nu. Tröjan var jättefin på, funderade på om den var lite stor kanske, men vet inte om en strl mindre skulle bli bättre så jag kommer behålla den, rätt skönt att inte ha en tröja som sitter så tajt, den där är inte direkt heller gjord för att sitta så himla tajt tror jag. pratar om den khakifärgade tröjan alltså. Polotoppen satt däremot inte så bra, får väl byta den, eg tror jag passformen inte va så bra när det kommer till tjejer med bröst, men om jag återlämnar den så skulle jag åka på returavgift verkar det som USCH! så jag tänker nog bara byta den till en mindre strl, för i övrigt gillade jag den. Förresten hur tajt ska den grön/khakifärgade sitta eg? min sitter rätt löst, orolig att den ska töja sig mer. Min pojkvän tyckte den va fin och han verkade inte tycka den var för stor...men man vet ju aldrig.

Längtade efter shopping på stan idag, men han inte så mycket och hittade inget. Fann den där HM blusen med puffärmar på, den fanns bara i grått där vilket var konstigt, men den såg inte alls särskilt fin ut i den färgen, såg mest dåligt sydd ut. Så jag dissade den.

Sen gick vi och åt på dragon palace, men dom hade uppenbarligen bytt ägare så stället hade blivit MYCKET sämre tyckte jag. Tragiskt! Sen gick vi för att se batman begins, den var lite sådär. Första halvtimmen kändes meningslös, den var ungefär 2 timmar och 20 min lång. Men i övrigt var den väl rätt så ok. Är lite skeptisk mot skådespelaren vad han nu heter, men han skötte sig väldigt bra, och manuset var väl rätt så ok, effekterna åxå, men nåt var fel med den, den var ju som sagt segdragen i början och många fightscener var onödiga, åtminstone de i början filmen hade lätt kunnat kortas av där i början, men om man jämför de andra batmanfilmerna med denna så hade väl denna mer känsla och substans, men den är inget jag skulle köpa på dvd direkt. Men positivt att den hade substans, fast samtidigt negativt. Batman är ju inte direkt känd för sin substans, men det positiva är ju att storyn blev mer levande och intressant, man kände lite mer för batman. Katie Holmes skötte sig inte så himla bra dock, dom hade säkert kunnat hitta en bättre skådespelerska, men söt är hon iaf :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan du inte visa bild så vi ser hur det sitter. =)
Skådisen i Batman begins= Christian Bale...min favvo skådis o typ drömkille sen jag var barn =) Ska nog också gå och se den!

Postat av: Sparkle

mm kan lägga upp någon dag om jag har tid/orkar :)

2005-08-09 @ 23:15:51
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: Sandra

Ser fram emot det! Jag ska börja lägga upp bilder då jag hittar sladden till kameran. =)

2005-08-09 @ 23:19:12
URL: http://donnasandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback