Bloggforum

usch hatar den där bilden massa på mig som är nedan....måste nog ta en ny och lägga upp... den är pinsam, men klänningen är iaf fin på i verkligheten...kan dock inte sluta älta att XS skulle sitta bättre på mig om jag inte hade bröstförbannelsen.

Imorrn är det bloggforum i sthlm. Ska rätt tidigt till sthlm för att hinna äta frukost med
Sandra. Har lite panik vad jag ska ha på mig imorrn. Mitt favvolinne är smutsigt, så får handtvätta det om jag ska ha det. Annars vet jag inte alls vad jag ska ha på mig....Mina favvo jeans är inte upplagda än heller och mina favvoskor är otrendiga...suck...känns lite extra viktigt med alla modeintresserade bloggare som kommer va där imorrn... *panikar* Kallt kommer det säkert bli, det eliminerar en stor del av min garderob oxå. Men det är samtidigt inte tillräckligt kallt för att ta på sig det allra varmaste, vilket kommer göra att man fryser om man går ute och vill man inte frysa ute så kommer man svettas inne och det vill jag helst inte göra.

Ska kolla BH-topp imorrn i sthlm som jag kan ha under klänningen för att täcka det värsta av "glipan" hoppas jag hittar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback