dagen på bloggforum

Idag var det bloggforum i Sthlm. Det var så roligt att se alla bloggare. Dessvärre hade jag en "dålig dag" vaknade redan  på morgonen med huvudvärk, och hade det inte varit för Sandras skull hade jag nog inte gått idag. Huvudvärken blev bara värre och värre och orkade inte ens äta upp lunchen som jag delade med Sandra på en restaurang i Fältöversten. Jag bestämde mig för att åka hem, och snälla Sandra lånade ut lite pengar så jag kunde ta mig hem, hade nämligen inga kontanter på mig för T-banan (heter det så?) Jag missade naturligtvis precis tåget så fick vänta en timme på centralen. Mådde bara sämre och sämre, trodde knappt jag skulle överleva hem, men det gjorde jag. Nu mår jag lite lite bättre iaf. Men långt ifrån bra, men måste verkligen må bra tills imorrn då jag ska göra grupparbete hela dagen med min MDH-grupp. Har fortfarande ångest för tentan. Drömde mardröm om det i natt och jag börjar även känna mig pressad för uppsatsen och grupp-pmet och alla andra uppgifter som ska in. Hoppas jag får jullov iaf, annars får jag inget ledigt förrän till sommaren och då kommer jag inte haft lov på 1,5 år... *dö*

Jag tog några foton idag från bloggforumet. Tänkte lägga upp dem lite senare ikväll.

Sen när jag orkar ska jag ta ett nytt foto på mig i KLÄNNINGEN. Har asmycket komplex för bilden fortfarande och måste ta ner den. Vill INTE att folk ska tro att jag ser sådär hemsk ut :(

Känner mig lite ledsen för att jag alltid ska må dåligt när jag ska göra något ql. Jag har verkligen en defekt kropp, finns inte något som fungerar normalt på min kropp :( förutom det att jag tål mediciner bra...tur att man gör det iaf...

Kommentarer
Postat av: Sandra

ja det va synd men det kommer fler chanser. huvudsaken är att du försöker må bra ju! ttänkte på det idag. du som är så smal...hur kunde du se så annorlunda ut på bilden hehe

Postat av: Helena

Usch vad jobbigt att du mådde sådär dåligt! Jag hade oxå en helt usel dag... känner igen mig i "varförmåstejaghaendåligdagjustidag?"-känslan. När man för en gångs skull ska göra nåt roligt. Men du, det kommer fler tillfällen. Så får vi se det. Hoppas du mår bättre snart.

2005-11-19 @ 20:17:48
URL: http://joelle.blogg.se
Postat av: Sparkle

Tack :)

2005-11-19 @ 22:12:04
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback