den här dagen gick ju inte perfekt

Nu vet jag vad jag får för kurser i vår. Fick inte mitt förstahandsval i Sthlm, står som första reserv där. Men jag tror att mitt andrahandsval kan bli ok oxå. Var ju rätt säker på att inte få mitt förstahandsval iaf så.
Hoppas det går bättre med lgtn iaf...no word yet. Och som man brukar säga "no news is good news"- så länge det inte innehåller kackerlackor.

Kommer bli en spännande vår iaf. Dock kommer 10 poäng vara på engelska, men nu är jag ju van med det, men hade varit skönt att få något på svenska. Den andra delen på 10 poäng kommer bli historia. Spännande :) Hört mycket om den kursen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

kommer den vara i uppsala?

Postat av: Sparkle

ja andra handsvalet är i uppsala

2005-11-24 @ 17:28:29
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback