drömbokhyllan

Jag och K har spanat på en bokhylla ett tag, och idag bad vi att få prisuppgifter på hyllan. Det visade sig att hyllan kostade 11000. Visst det syntes ju att det inte var IKEA, men det var ju lixom inte ek så man kan ju fråga sig varför det var så dyrt... Säkert för att de är custom made, men men, blir nog ingen bokhylla för oss, men vill ni kolla in konceptet så spana in www.homeline.se  (den ville inte automatlänka idag tydligen)


Idag har jag pluggat uslare än uslast.... usch! sen är jag hungrig oxå. Hoppas K kommer hem snart. Vi lunchade på stan på en restaurang som hette Hurtigs...det var lite sådär där faktiskt.

Ikväll blir det massa mys. K skulle köpa hem något gott till kvällen. Om det fortsätter i denna takt kommer jag gå upp massor av kilon :´(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback