dumma besparingar

Fick idag brev om att tyskakursen jag skulle gå till våren blivit inställd på grund av att man varit tvungen att göra besparingar på universitetet. Blir så himla arg. De sa att de kunde erbjuda en annan kurs, men då var man tvungen att vara där, alltså på plats och gå på lektioner istället för distanskursen som jag tänkt läsa. Och "där" innebär att jag skulle behöva flytta till Lund, mer eller mindre.

Det andra alternativet var att jag kunde få läsa den igen nästa höst när de skulle starta upp den igen, men det går ju inte då kommer jag inte ha tid och möjlighet. IDIOTER!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

men fy...hatar att sånt kan hända o att de meddelar det så sent att man inte hinner söka nytt o så

Postat av: Sparkle

mm är så jävla idiotiskt, borde stämma dom

2005-11-09 @ 16:08:16
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback