Jag är bara en god kristen...

Eller det kanske inte är anledningen, men efter ett liv av lögner så blev jag tillsammans med K och det förändrade mig. Nuförtiden har jag väldigt svårt att ljuga. Jag är säker på att vissa av er som läser tycker att jag är för ärlig *kan nog tänka mig ett par incidenter* men faktum är att ni borde kanske uppskatta min ärlighet. Det är ju inte ett försök att vara elak, utan bara sanningsenlig.

Jag såg förresten Liar Liar, jag kände faktiskt igen mig ganska mycket i den. Jag brukar för övrigt inte gillar Jim Carrey, men den filmen var faktiskt förmodligen det roligaste jag sett...

...Men det kan ju bero på allt koffein jag fick i mig igår. Jag har väl fått en koffeinchock. Det är väl därför jag är uppe nu 05:53. Märker dessutom att det har påverkat min stackars magkatarr. Har nog aldrig märkt av den så tydligt som nu. Mår fruktansvärt nu. Stackars mage. Det är oxå en anledning till att jag inte kan sova trots den enorma tröttheten.

Fast det är väl egentligen K's fel, han väckte mig när han skulle lägga sig vid 04, sen dess har jag inte kunnat sova, fast jag egentligen är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback