Sparkle testar cleansers för män

Jag hade lyckats glömma ta med mig min egen cleanser och lyckades naturligtvis glömma att köpa en ny idag. Så vad gör en stackars flicka? Tvättar sig med vanlig tvål? ELLER botaniserar hon i pojkvännens badrumsskåp? Ni kan ju gissa vad jag valde :)

Här kommer mina åsikter om produkterna jag testade:

Dag 1:  Hade massa smink i ansiktet som behövdes tas bort. Jag valde att testa Shiseido Men, cleansing foam, mousse nettoyante. Den var ingen hit kan jag säga. Den kändes jättesträv mot huden och inte alls behaglig, men så är det ju gjord för män, så det är ju inte så konstigt. Jag är övertygad att den är väldigt bra på en man. Doften på cleansern var underbar, den luktade otroligt fräscht och inte så himla manligt.

Dag 2: Idag har jag inte haft något smink på mig. Jag bestämde mig för att idag testa Biotherm Homme, T-pur, nettovoyant visage anti-brilliance, anti shine facial cleanser, den var inte riktigt lika sträv som Shiseidos, men den luktade otroligt manligt. Känns som jag haft mansparfym på mig....Hu! Vill INTE lukta som en man. Måste verkligen KOMMA IHÅG att köpa något imorrn.

Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe skoj. Själv gillar jag shiseidos cleansing foam, men inte för att ta bort smink dock =)

vilken ny ska du köpa? är dålig på just cleansers

Postat av: Sparkle

jag vet inte..får bli nån tillfällig bara, en billig helst för har usel ekonomi. Sen vill jag börja med dermalogica eller decleor :)

2005-11-23 @ 23:26:24
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback