varit så duktig idag

Idag har jag suttit med min MDH-grupp mellan 10-17. De tjatade om och om igen att jag skriver så snabbt på tangentbordet. De var riktigt imponerade. Antar att man blir rätt fingerfärdig av många års pianospelande och mycket bloggande hihi :) Kände mig lite duktig iaf.

Snart blir det film tillsammans med min älskling. Ska se the Sum of All fears. Såg den på bio med Johan för några år sen. K har inte sett den, men har pratat mycket om den filmen. Hoppas den är bra nu då :) Mindes den som mycket bra iaf.

Håller just på att städa så duktigt. Man vet aldrig om man får något besök av någon annan som vill kolla på film med oss :)

Spelar musik på högsta volymen nu oxå. Dels för att reta grannarna och dels för att de inte ska höra när jag sjunger med.

Imorrn är sista anmälningsdagen för den nya lgtn jag spanat på i Uppsala. Den ligger i samma område som jag bor i nu och är på blotta 25 kvadrat, men det är iaf större än det jag bor i nu, vilket är 19 kvadrat. K bor ju på 60 han...fuskit...särskilt som han och jag kommer få lika mycket hyra om jag flyttar in i 25 kvadrataren. Vill gärna flytta faktiskt, men det är OK ändå om jag inte får den...

well detta va dagens uppdatering om mitt liv... något roligare får ni läsa någon annan dag när jag orkar anstränga mig och skriva nåt roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback