Sparkle Choice Awards

Hetaste kvinnliga skådespelare: Jessica Marie Alba

Hetaste manliga skådespelare: George Clooney

Hetaste kvinnliga kändis: Jessica Marie Alba

Hetaste manliga kändis: Sven-Göran Ericsson

Bästa film: Shooting fish

Bästa låt: Should it matter (Sissel)

Bäst klädda svenska kvinna: Ebba von Sydow

Bäst klädda svenska man: Fredrik Ljungberg

Bäst klädda utländska kvinna: Nicole Richie

Bäst klädda utländska man: David Beckham


Sen till de mer ickekända människorna i min omgivning:

Vassaste juriststudenten: Johanna

Bäst klädda man: K

Bäst klädda kvinna: Sandra 

Mest intelligenta man: David

Mest intelligenta kvinna: Sara

Bästa massör: Fredrik

Bästa konversatör: Kristoffer

Bästa partytjejen: Lena

Bästa länkskickaren: Zop

Favorithårding: Fredrik M

Bästa partyfixare: Sture

Bästa MSN-namn: Jane

Bästa MSN-bild: Kinne


Det var allt för denna gång.








Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack tack...nog för det hade varit trevligt att vara sedd som mest intelligent också men man kan ju inte vara allt ;-P

Postat av: Sparkle

haha :) men du är intelligent :) det vet jag :) finns inte många som talar så många språk som dig :) Jag använde MENSA-medlemskap som mått på intelligens i detta fall :) hihi

2005-09-10 @ 09:48:37
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: Sara

Oj oj, så det var jag som fick bli mest intelligent? Vet inte om jag kan ta åt mig äran... men tack så mycket för förtroendet!

Har kollat runt på din blogg nu. Minsann, har du inte lyckats skriva en hel drös om mode, fast det inte var planen? Jag är imponerad! Kanske det är här jag ska kolla i fortsättningen om jag vill veta vilken trend jag BORDE följa, men inte gör som vanligt. En del av oss är ju hopplösa fall...

Kram på dig!

2005-09-11 @ 15:10:45
Postat av: Sparkle

Ja det har blivit en del faktiskt :) och det är klart att du måste fortsätta läsa hihi :) och du är inget hopplöst fall :) vi får gå och shoppa någon dag :)

2005-09-11 @ 15:50:11
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback