Lugn jul

Då var det dags och skriva lite vad som hänt den sista tiden.

Den 22 dec, var jag ledig från jobbet. Så åkte tidigt den dagen hem till familjen. På kvällen var jag på Lenas julfest. Det var verkligen jättetrevligt. Har inte haft så roligt på länge. Åkte dock hem vid 23 eftersom jag var trött och hade 30 minuters bilfärd hem i halka.

den 23 var det julpyssel och mys med familjen.

24 dec. Traditionellt julfirande med familjen. Detaljer om julklappar osv kommer senare.

25 dec. Min farbrors fru fyllde år,så vi var där på födelsedagsfirande. På kvällen brukar de flesta gå ut, men jag hade varken ork eller direkt lust. Kände att jag behövde min vila.

26. Ännu mer vila. Inget vettigt gjort.

27. Åkte till Norrköping med pappa och syrran, mamma var matförgiftad så hon orkade inte. Jag hade oxå lyckats bli matförgiftad, men kunde inte motstå att åka, så jag åkte sjuk dit. Efter en timmes shopping började jag dock må bättre. Mer info om shoppingen kommer sen.

28. Syrran skjutsade mig till tåget. Dags för hemfärd. För den som undrar över min långa ledighet, så har vi jobbat hemifrån under mellandagarna.

29 dec. Lunch med min kompis L, i Etuna. Hon hade en helt underbar klocka, som jag inte kunde motstå, så när lunchen var slut följde jag med till butiken hon jobbar i och beställde en likadan, fast i annan färg. Den kommer om en vecka. Ska visa bilder.

30. Idag. K är på jobbet. Mina planer för dagen idag är blogga, städa, spela, göra mig fin inför nyår och kanske lite TV.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback