Alla hjärtansdagfirandet

Vid 20 gick jag till Snerkes för att träffa Å. Mellan 18-20 hade jag umgåtts med några andra kompisar, var lite trist för vi hade inget fika... Nåja på snerkes fick vi hänga med Z i DJ-båset. Det var trevligt, men varken jag eller Å var direkt på partyhumör, så vid 22 gick vi till Upplands för att äta Nachos...men all Nachos var såklart slut, så vi fick dela på en hamburgertallrik istället, vilket funkade bra det med. Väl där så träffade vi några av Å:s kompisar helt spontant så vi satte oss med dem. Det var trevligt. Z kom oxå. Vid 23.30 bestämde jag mig för att ta bussen hem.

Sådär, nu vet ni vad jag gjorde igår. Vad gjorde ni själva? Skriv gärna en kommentar och berätta.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag var med kören på ÖG som vanligt på tisdagar. Inget speciellt alltså. :)

2006-02-15 @ 22:03:19
Postat av: Sparkle

OK :) när ska vi träffas igen då Sara? Vill ju hitta på nåt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback