Duktiglistan

Idag har jag varit duktig igen

* haft basgruppsmöte med bara den finska tjejen idag

* lärt känna den finska tjejen bättre över lunch, hon är inte så konstig som hon verkade

* skaffat handledare till exjobbet

* varit på försäkringskassan och pratat om bostadsbidraget, måste dock komplettera lite shit-grejer

* bestämt mig för att testa Oil of Ulays fuktighetskräm för känslig hy. Hoppas den funkar. Har testat alla andra märken (Decleor är svårt att få tag på i Uppsala, och den för sensitive är inte tillräcklig för min hy, behöver testa en starkare från dem)

* pluggat på biblioteket

* lagar nu potatis och löksoppa

* snart ska jag hjälpa Fredrik i WoW.

* ikväll blir det fruktsallad, lite tv, leta grejer till bostadsbidraget och kanske skriva CV.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du har gjort massa bra saker idag verkar det som det är ju bra. Och det mår man ju bara bra va själv med.

Du får ha det så bra!
Kram

2006-02-07 @ 18:19:10
Postat av: Sandra

Det verkar i lla fall som du ha haft det fullt upp idag. Och man känner sig stålt med när man har gjort mycket saker man är nöjd över

Ha det bra!

2006-02-07 @ 18:41:15
Postat av: Sparkle

det är sant :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback