Inflyttningsfesten

Igår kom Sandra till kl 11 sen var vi och shoppade. På eftermiddagen gjorde vi lite snacks inför kvällen och åt pizza när K kom.

Kvällen kändes lyckad. Hoppas grannarna överlevde den höga musiken :) Det kom mycket folk under hela kvällen räknat var det nog lite över 20 personer som kom. Vid halv 12 tog vi taxi till Birger Jarl. Vi stannade i 2 timmar på BJ innan vi tog taxi hem med ett annat par som bodde i Flogsta. Första gången jag var på Birger Jarl, lär definitvt gå dit fler gånger. DJn var väldigt bra på det ena dansgolvet.

Hade verkligen en toppenkväll igår. Det var så roligt att så mycket folk kom. Fick några gulliga inflyttningspresenter oxå.

Nu är jag jätteseg och trött. K och jag somnade nämligen efter att vi varit en sväng på stan och kollat i butiker och ätit lunch på cupido. Vi sov bort 1,5 timme. Kanske skriver mer om festen en annan dag, nu måste jag ha lite koffein och kvällsmat. So Long!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att det blev lyckat! Jag hade skoj iaf den lilla stunden jag var där =) Tog ni fler kort? Hmm måste komma på hur kameran ska komma hem till mig nu bara =-P

2006-02-04 @ 17:54:07
Postat av: Sparkle

jo vi tog några fler foton :) jo men det löser sig kan byta tåg i sthlm när jag ska till etuna :) så kan du hämta den där. Egentligen skulle jag dit nu i helgen men är bjuden på fest så kan nog inte, men du får den så fort som möjligt :) Förresten, om K byter tåg i sthlm så kan du få den redan då...om han gör det...inte säkert.

Postat av: Sara

Tack för senast, det var en mycket trevlig inflyttningsfest! Du har verkligen fått det fint. Jag kommer gärna och hälsar på snart igen *hint*. Kramar /S

2006-02-04 @ 20:04:37
Postat av: Sparkle

du är så välkommen :) vi får bestämma tid :)

2006-02-05 @ 15:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback