Man skulle kunna gissa att Sverige vann...

i hockey... nån gång i eftermiddags....
Varför gissar jag det? Förutom att jag redan kollat upp det på tidningarnas hemsida.

Jo, det är så att på min våning bor det bara tjejer + en kille. Någon gång i eftermiddags hände något mycket märkligt. Det hördes ett enormt skrikande och springande i korridoren utan för lägenheterna. Då var det killen i korridoren som sprang fram och tillbaka och skrek. K undrade vad det var frågan om, jag gissade att  Sverige vunnit nåt. Kollade sen in Sandras blogg och såg att Sverige vunnit i Hockey och såg sen rubrikerna på aftonbladet och expressen. Ja nu vet man ju att man inte är ensam om att vara lite galen på den här våningen :P


För övrigt. Kolla in föregående inlägg, behöver lite tips.

Kommentarer
Postat av: Frida

haha jag var med en av dom som hoppade och skrek ;)

Postat av: Sparkle

haha :) ok :)

2006-02-27 @ 11:23:43
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: Josefine

vem kallar du galen va ;)
klart man ser Sverige vinna OS guld förra gången var ju 12 år sedan!

2006-02-27 @ 23:36:16
URL: http://tigerlilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback