Scarlett klär av sig för Vanity Fair

Tydligen har Scarlett en helt vanlig kropp. På något sätt är jag ändå lite chockad, hon ser nästan lite knubbig ut. :-O Samtidigt glädjer det mig att hon ser så hälsosam ut och inget benrangel som låt säga Nicole Richie. Hon påminner mig om de gamla tavlorna från, vad kan det vara, 1700-talet med frodiga nakna kvinnor. Blir glad att hon väljer att visa sig på bild naken, för sådär ser många faktiskt ut, alla har ju inte modellkroppen (eller Kiera Knightleys kropp). Viktigt för unga kvinnors ideal tror jag, att det är Ok att inte vara benrangel.

Fram med fler Scarletts :P


Kommentarer
Postat av: Frida

knubbig vet jag inte, men det är underbart å se någon med former i Hollywood!

Postat av: Sparkle

nä hon är ju inte knubbig i vanlig mening, men för ung kändis i hollywood är hon iaf inte spinkig :)

2006-02-09 @ 09:37:40
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback