Seminariet

Hde en stressig morgon. Vaknade 9.15 och bussen skulle gå 9.48 så var mycket att hinna på kort tid. Fick ägna ungefär 20 timmar åt seminarieuppgiften, precis som jag trodde....Därför jag vaknade så sent i morse.

Seminariet gick väl rätt bra...läraren var väldigt aktiv...så kändes ok att man inte hade full koll.
Alla har noterat att vår gästlärare är lite kär i min basgruppskamrat-Snyggbritten. Hon höll verkligen på idag. Det är obeskrivbart tyvärr, så ni får tro mig på mina ord....om det inte är kärlek så är det med säkerhet LUST!   Hihi alltid lika roligt i vår klass....Faktiskt den bästa och roligaste klassen jag gått i.


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha! Vem är snyggbritten? Hoppas du får en bra alla hjärtans-dag!

2006-02-14 @ 16:45:39
Postat av: Sparkle

Snygg-britten är en brittisk kille som är väldigt snygg, som går i min basgrupp :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback