Sömnproblem

Jag har fortfarande allvarliga sömnproblem. Kan inte sova på nätterna...när jag ska gå upp är jag så trött så att det nästan är omöjligt att gå upp. Klarar mig inte utan koffein på morgonen. Sen har jag de senaste dagarna tappat hungerskänslor på morgonen. Jag brukar alltid vakna och vara så extremt hungrig. Nu har jag inte orkat få i mig annat än te på morgonen, så nu äter jag lite gröt till frukost.

Jag undrar allvarligt om jag sover på en sån där currylinje....men såna är ju inte bevisade.....ska nog kolla upp om det på internet....


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tror på dem...bara att flytta sängen tjejen =)

Postat av: Sparkle

går inte :( du får se varför på fredag :(

2006-02-01 @ 16:09:20
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback