Tandläkarbesök

Har varit hos tandläkaren och lagat om ett gammalt hål. Var en ny tandläkare denna gång, var lite orolig att han inte skulle vara lika bra som min förra, men det var han. Han rekommenderade bedövning denna gång, jag brukar inte ha bedövning, men med tanke på hur mycket han borrade idag så var det riktigt skönt att få bedövning. Jag har aldrig varit med om så mycket borrande förr tror jag.

Nu är jag helt bedövad i munnen. Glad att det är tillfälligt för det är väldigt obehagligt :(

Blev inte såååå farligt dyrt heller. Kostade mig 770 kr.

Kommentarer
Postat av: Nella

Vad jobbigt med tandläkaren, hatar att gå dit! Har världens tandläkarskräck :/. Men det är skönt när det är gjort iaf! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback