Vad man hinner när inte datorn är på.

Idag har jag rensat lite i mina smycken. Fröken Josefine har typ lovat att hjälpa mig sälja dem. Insåg då vad det perfekta smycket är för mig. Så ska ta med K ut och shoppa det nästa gång vi ses.

Har även insett hur extremt mycket man hinner när datorn är avstängd. Dock mådde jag lite dåligt när datorn var avstängd. Eller så har det att göra med alla saker jag MÅSTE göra när datorn är påslagen. Som ringa en massa otäcka samtal exempelvis. Suck

Insåg en sak till, om man är effektiv hinner man så himla mycket. Det återknyter visserligen till det där med datorn, men det är sant.

Imorrn ska jag till Sthlm för att gå till en av de viktigaste företagen inom mitt utbildningsområde. Ska dit med klassen på lektion. Detta är mitt första företagsbesök inom utbildningen. Så himla roligt att få gå en kurs, där man får besöka ett företag. Undrar vad jag ska ha på mig imorgon....

Ska nog förbi Åhléns för att kolla efter Dermalogicaprover. Tänkte göra det redan i lördags, men hittade inte Dermalogica bland alla märken, kollade inte så noga heller, men nu vet jag att de är där. Hoppas de har prover kvar. Fröken Johanna ville gå till nåt ställe i Uppsala som jag jättegärna vill följa med till. För övrigt vill jag tacka för svaren på min förfrågan i ett av de tidigare inläggen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

det är skönt utan dator =) iaf när man har annat viktigt att göra än att sitta vid datorn

Postat av: Sparkle

men ack så svårt att låta bli den :(

2006-02-27 @ 12:41:09
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: Josefine

hihi - jag behöver min dator för stunden - men det vore bra skönt om man inte hade haft det distraherande internet... ska nog inte koppla ngt internet till min bärbara - det underlättar nog livet om jag inte gör det *s*

2006-02-27 @ 23:37:45
URL: http://tigerlilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback