Vårgarderoben skall inhandlas

Jag behöver massa nytt. Allt är väl inte specifikt för just vårgarderoben, men vill ha:

Några snygga våriga, sexiga polotoppar (ärmlängden spelar ingen roll)

Massa snygga, kvinnliga, kjolar

För en gångs skull sköna strumpbyxor. Alla mina strumpbyxor kliar. De som är av nylon alltså, hatar att ha nylonstrumpbyxor men mina sköna vinterstrumpbyxor från H&M är jättesköna...men man kan ju inte ha jättetjocka när det blir vår.

Sen vill jag ha ett snyggt, classy halsband och gärna matchande smycken till det, typ armband eller så.

Sen måste jag införskaffa läckra trendiga håraccessoarer

Sen måste jag såklart oxå skaffa en riktigt somrig och feminin klänning

En annan sak jag gärna vill ha är en snygg, svart, feminin kavaj

Det sista på listan som jag vill ha är ett plagg med sidenband, tycker det är så fint



Nån som kan betala mina inköp vore inte heller så dumt :)


UPPDATERAD: Halsdukar och Schalar skall oxå spanas efter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback