Wall flower Longoria

Jag kanske har allvarliga problem eller nåt, men visst, Eva Longoria, känd från Desperate Housewives, har väl fina drag tror jag, men ärligt talat så kan jag inte se henne. Hon har ju en kampanj för Loreal, men jag kan inte se henne i den, varken i reklamfilmen eller på bilderna. Jag kan se bakgrunden tydligt men måste anstränga mig för att se henne. Jag vet ju hur hon ser ut, för jag har ju sett serien och så, men för mig är hon inte något annat än en "wall flower", så till den milda grad att reklamfotona med henne upplevs som en fläck av färg och att det inte är något på dem om jag inte fokuserar ordentligt på bilden.

Jag önskar att hon hade krokig nära eller jättetjocka eller tunna läppar eller något annat som utmärkte henne. Jag antar att hon är för perfekt och jag kan nog helt enkelt inte se perfekt. Selektiv perception. Däremot såna som Angelina Jolie är lätta att se, för hon har kraftiga käkben och tjocka läppar som utmärker henne.... Nån mer som har detta skumma problem? Eller kanske bara jag som är psycho?

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha jag vet inte om jag har det problemet. Jag själv har ju fööör utmärkande utseende för att se på istället...det är fan värre =)

Postat av: Sparkle

näää, det är mycket finare. Lovar att du skulle sälja Loréal kampanjen mycket bättre än hon :)

2006-02-23 @ 18:05:54
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: Sezierra

Jag tycker hon har fula ögonbryn... aldeles för kantiga... men smaken är olika :)
Kram
Sezierra

2006-02-23 @ 21:16:39
URL: http://spaces.msn.com/sezierra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback