Dagens eskapader

06.15 Dido's skiva börjar spelas
06.30 går upp
06.30-08.00 duschar, äter frukost förbereder allt inför tentan och borstar tänderna
08.00 beger mig till Gimogatan 4
08.30 tentan börjar
13.30 lämnar in tentan
13.35 går ut och väntar på bussen. Blir atttackerad av ett psycho som uppenbarligen satt i samma tentasal som mig. Hon tjatar hela tiden om sin tenta (hon skrev inom ett annat ämne men samma utbildning som jag) tjatar lite om min kurs och min tenta gör hon åxå. Sen stiger hon av på St. Olofsgatan.
14.30 hemma (såg några söta väskor i en affär medan jag väntade på nästa buss från Dragarbrunn

Kvällen blir nog tv, städ och kanske lite World of Warcraft

Kommentarer
Postat av: Sandra

skönt att det är gjort nu?

Postat av: Sparkle

kanske det kanske :)

2006-01-17 @ 15:12:37
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback